Deutsche Telekom letos podporuje dobrovolníky generace Z v celé Evropě pomocí nezávislé platformy

  • Na platformě #WhatWeValue mohou dobrovolníci z generace AZ ukázat své stávající neziskové projekty a iniciativy, vzájemně se propojit, povzbudit ostatní, aby se zapojili, a také získat personalizovanou podporu od Deutsche Telekom.
  • Deutsche Telekom využívá technologii NFT k vytváření hmatatelných společenských hodnot, čímž podporuje věci důležité pro generaci Z.

Deutsche Telekom si letos dal za cíl podporovat dobrovolnické aktivity generace Z. Celosvětově 82 % mladých lidí generace A říká, že se nějakým způsobem účastní dobrovolných iniciativ zaměřených na hledání řešení sociálních a environmentálních problémů. Jejich hlavní motivací je kromě dopadu na komunitu rozvoj dosavadních znalostí a získávání nových kompetencí a zkušeností. Telekom uznal

#WhatWeValue, vyvinutá společností Deutsche Telekom, je bezplatná mezinárodní digitální platforma, která umožňuje angažovaným, akčním komunitám, aby se navzájem propojovaly, učily se od zkušených lídrů jiných sociálních iniciativ, zvyšovaly povědomí o vlastních dobrovolnických projektech a měly příležitost dále osobně získat přizpůsobenou podporu od společnosti Deutsche Telekom. Platforma využívá technologii NFT, čímž dodává digitálnímu řešení skutečnou hodnotu.

„Neustále na nás dělá dojem tato generace, která si je vědoma a je připravena jednat.“ říká Ulrich Klenke, zástupce ředitele značky Deutsche Telekom. „Dobrovolnictví je klíčovým příkladem toho, jak mladí lidé využívají digitální řešení k vytváření iniciativ, které zlepšují náš život. Tomuto postoji říkáme „digitální optimismus“. S #WhatWeValue demonstrujeme svůj závazek vůči generaci Z a využíváme technologie web3 k podpoře příčin, které jsou pro ně nejdůležitější.“

Online komunita a NFT používané pro dobré účely

Platforma #WhatWeValue je otevřena všem dobrovolníkům ve věku od 18 do 30 let v evropských zemích, kde působí Telekom. Projekty a iniciativy, které splňují nezbytná kritéria, se po kontrole objeví na platformě. Značka vítá dobrovolnické projekty v kategoriích jako gender, rasová a sociální rovnost, podpora handicapovaných, ochrana životního prostředí, městská rehabilitace, duševní zdraví, migrace nebo například vzdělávání.

Vedoucí projektů, které splňují podmínky a jsou dostupné na platformě, obdrží svůj tzv. „Value“ POAP NFT, který jim umožní exkluzivní přístup k akcím specializované skupiny Discord. Na jedné z těchto akcí bude například Jacqueline Azah, americká vysokoškolská studentka afrického původu, která bojuje proti rasové diskriminaci, hovořit s Bartem Staszewskem, světově uznávaným polským filmovým režisérem a aktivistou za rovné příležitosti. POAP (Proof of Attendance Protocol) je typ NFT, který nemá žádný negativní dopad na životní prostředí ve srovnání s jinými NFT.

Online komunita, skutečný dopad

Online komunita #WhatWeValue může iniciativy posilovat (lajkovat, sdílet a sledovat) a ovlivnit tak pozici daného projektu v žebříčku platformy. Dva projekty, které získaly největší podporu, dostávají na konci každého měsíce cílenou, přizpůsobenou podporu od společnosti Deutsche Telekom, aby se zvýšila efektivita a úspěch.

Po spuštění platformy v červnu 2022 již bude hostit téměř 100 různých projektů z 10 různých zemí, které se zaměří na iniciativy, jako je polská nadace bojující proti menstruační chudobě* nebo dny vážně nemocných dětí pracujících v Maďarsku, tvořené univerzitou. studenti, prostřednictvím studia jazyků nebo řemesla zkrášlující základ; Český vývojový tým využívající umělou inteligenci k podpoře řečových a sluchově postižených dětí.

Deutsche Telekom již začal organizovat podporu pro první prioritní projekty. Mezi podpořenými projekty byla mimo jiné iniciativa Budapest Bike Maffia Vitamin Kommandó. Vitamin Kommandó byla úplně první iniciativa organizace v roce 2011. Od té doby se každý týden v úterý a ve čtvrtek vyvážely na kole lidem žijícím na ulici výživné chlebíčky, voda, v zimě teplý čaj, přikrývky, teplé oblečení a čisté roušky během epidemie. týdnů získá šest dalších projektů podporu pro své dobrovolnické závazky. Telekom dále posiluje platformu spuštěním nové kampaně,