POHLEDY NA PODNIKÁNÍ: CO BUDE JAKO NAŠE NOVÉ NORMÁLNÍ VZHLED?

Naše životní realita se za poslední zhruba rok nesmírně změnila. Nyní je téměř vše, co děláme, optikou pandemie COVID-19. Způsoby, kterými se učíme, stýkáme se, nakupujeme a pracujeme, se drasticky změnily. A ačkoli mnozí z nás doufají v návrat k normálu, pravdou je, že lekce, které jsme se z COVID-19 poučili, budou i nadále formovat naše vztahy, naše zaměstnání a prakticky všechny ostatní aspekty našeho života.

marketingová agentura
marketingová agentura

Ať už podnikáte samostatně a při získávání potenciálních zákazníků se spoléháte na marketingovou agenturu s kompletními službami, nebo jste prostě zvědaví, co od spotřebitele můžete očekávat, zde je jen několik vhledů do toho, jak bude vypadat náš „nový normální“ .

ZÁVISLOST NA TELEKOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍCH  SE ZVYŠUJE
Není překvapením, že naše závislost na telekomunikačních technologii během pandemie prudce vzrostla. Protože se od nás vyžadovalo, abychom zůstali co nejvíce doma, plně jsme využili výhod našich mobilních zařízení a strávili jsme mimořádně dlouhou dobu procházením zpravodajství. To jsou důležité informace pro vlastníky firem, zejména pokud jde o rozvoj digitální marketingové strategie.

závislost na telekomunikačních technologii během pandemie prudce vzrostla
závislost na telekomunikačních technologii během pandemie prudce vzrostla

Ještě před pandemií 40% spotřebitelů upřednostňovalo podniky, které se střetávaly se zákazníky na sociálních médiích. Zajištění toho, aby vaše služby pro generování potenciálních zákazníků zahrnovaly správu sociálních médií, může vašemu podnikání pomoci prospívat po pandemii, protože naše posedlost Facebookem, Instagramem, TikTokem a Twitterem bude postupem času jen růst.

DÁLKOVÉ PRÁCE SE STANOU NORMOU
Ačkoli se mnoho podniků znovu otevřelo, neznamená to, že možnosti vzdálené práce zanikají. Zaměstnanci si nyní uvědomují, že mnoho jejich pracovních míst lze snadno vykonávat z domova – a v důsledku toho nemusí být ochotni pracovat pro společnost, která tento typ uspořádání nenabízí. Pokud lze vaše operace provádět na dálku (alespoň částečně), je dobré umožnit zaměstnancům, aby se pokud možno drželi možnosti práce z domova. To může zlepšit produktivitu a angažovanost zaměstnanců, což z dlouhodobého hlediska umožní snížení fluktuace. A co víc, podniky mohou snížit náklady a propagovat udržitelné postupy tím, že umožní možnosti vzdálené práce. Pokud toužíte vrátit se k práci jako obvykle, nebuďte překvapeni, když vaši zaměstnanci začnou hledat příležitosti jinde.

VEŘEJNÉ ZDRAVÍ JAKO SDÍLENÁ ODPOVĚDNOST
Pandemie nám ukázala důležitost podpory komunity v boji proti smrtelné nemoci. I když má každý člověk individuální odpovědnost řídit se pokyny v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví, je také jasné, že agentury a organizace udávají tón shora. Udržování veřejného blahobytu se nyní považuje za sdílenou odpovědnost, která by mohla váš tým ještě více sblížit na emocionální (ne-li fyzické) úrovni. Ať už vaše organizace vyžaduje od zaměstnanců důkaz o očkování, aby se vrátili do práce, nebo prozatím nařizujete trvalé nošení masky, budování důvěry a sdílení těchto povinností může být nyní hlavní prioritou. V předpandemických dobách mohl být zaměstnanec, který stále přišel do práce, když byl nemocný, považován za pracovníka se silnou pracovní morálkou. Nyní je pobyt doma za účelem ochrany ostatních často považován za svědomitou a odvážnou věc.

E-OBCHOD VYHRAJÍ
Nakonec jste v roce 2020 hodně nakupovali online? Rozhodně jsi nebyl sám. Podle Forbesu měl v loňském roce růst elektronického obchodování téměř o 20%. Vzhledem k tomu, že více než 60% všech amerických spotřebitelů uvedlo, že během pandemie nakupovalo online více než před COVID-19, je zřejmé, že elektronický obchod hrál důležitou roli v naší schopnosti přežít. Samozřejmě služby poskytované marketingovými agenturami poskytujícími úplné služby pomohly v loňském roce mnoha online prodejcům prosadit se prostřednictvím digitálních reklam a SEO. Pokud prodáváte zboží online v roce 2021 a dále, budete se chtít po pandemii podívat na spolupráci s marketingovou společností s kompletními službami nebo dokonce s vývojáři aplikací. To vám umožní setkat se se zákazníky tam, kde již jsou: online.

S ohledem na tyto poznatky je zřejmé, že společnosti napříč všemi průmyslovými odvětvími budou potřebovat strategie vyvinuté marketingovými agenturami poskytujícími úplné služby v postpandemickém světě. Chcete-li se dozvědět více o tom, jak můžeme pomoci, kontaktujte Studio98 ještě dnes.